19 december 2006

Julschema! Vad i helvete!?

Snygg som jag är så studsar jag in på gymmet 1710. Tisdag betyder fys, glad i hågen hoppar jag upp för trappan och ber om ett fyspass-pass. - Det börjar 1830 - Va? Det är tisdag idag, 1730! - Julschema börjar denna vecka *pekar på en lapp*

Då är fyspasset 1830 på tisdag, torsdagspasset är borta. Shit shit shit, hur ska detta gå? Men det är som tur är ett kort fyspass på fredag klockan 12. Blir nog att släpa sig till gymmet och köra kondition och grejjer, även om det är sjukt tråkigt. Men vafan, har jag gått upp ett kg så har jag.

Det var ett skönt pass idag med extra kondition idag, det sved gött kan jag säga. Gjorde en övning där man var i ett lag om tre personer som sprang så snabbt man kunde över rummet. Sen väntade man till nästa person kom dit igen. Det var riktigt jobbigt. Svårt att förklara i text, men man fick springa som en tok! Rekommenderas!

Fullpumpad på energi nu kan jag lova er.

Inga kommentarer: