05 december 2006

Jag och min stora käft!

Ännu en gång så skickade min käft checkar som min kropp fick betala. Jag snackade juh med intruktören efter förra fyspasset jag körde förra tisdagen och nämde kanske att jag inte tyckte det var så hårt.

Det fick jag somsagt äta upp idag, fy helvete! Körde så jävla hårt med oss. Tycker mest synd om de två tjejerna som var med varav en av dem bara kört ett fyspass innan. Så vi var rejält svettiga när passet var slut kan jag lova. Men det var gött.

Enda riktigt störiga som hände var att precis efter uppvärmningen fick jag håll i högersidan men det gick över sen. Men första tre övningarna var lite jobbiga när det känns som, jag vet inte vad i sidan. Men det är bara att bita ihop.

Rephoppningen går aningen bättre, det är helt klart en övningssak. Jag anade två flätor som växte ut ur huvudet på mig när jag hoppade där.

Glömde skriva i lördags när jag hade varit och simmat. Somsagt så var jag och simmade och tänket se hur det var osv. Jag kan säga som att jag har helt klart underskattat hur jobbigt det var med simning, så det kommer bli en rejäl utmaning att ens dra 1000 meter. Jag simmade endast 100 i lördag, men i ordentligt tempo och redan det var ganska jobbigt. (Dock hade jag inte ätit eller sovit ordentligt innan). Men det ska absolut bli skoj, enda problemet nu är att hitta badbyxor. Utbudet är inte så enormt såhär i december.

2 kommentarer:

jess sa...

Köp speedos på internäääät! Jag vill ha bild på dig i flätor! Jag är förkyld och dricker smoothie till frukost. Jag tror jag ska köpa en juicemaskin, det är så jädrans gott med smoothie!

frojjn sa...

Haha, jag ska inte köpa speedos - jag ska inte ha flätor heller. Alla jävlar triggade på flätor =) =) hehe.

Klart du ska ha en juicemaskin! Jag köpte en liten form igår så jag kan steka ägg så de får formen av en blomma =) =)