14 december 2006

Sju tusen kilokalorier

Det är ett kilo fett, ett kilo fett som jag har gått upp sen senaste vägningen. 89,2kg väger jag in på nu, det håller inte och dessutom lackar det mot jul, hur ska det gå?

Jag tror det är att jag äter aningen för mycket lunch varje dag. Och har ingenting att göra med Ben&Jerrys-glass, muffins, kladdkaka, brownies, pepparkakor eller något sådant. *vissla*

Men men, det som gör det lite roligt är att jag inte kände mig så jävla dålig för jag körde så hårt, så hårt på passet. Var med på alla konditionsgrejjer till max, svetten rann etc. Det var väldigt skönt och jag orkade, jag orkade allt. Men ett kilo är ett kilo, ska försöka bättra mig lite, varit en riktigt dålig matperiod just nu.

1 kommentar:

jess sa...

go go go! you can do it you can do it! tänk på att din mamma skröt för min mamma om sin levnadsrene son!