04 december 2007

Blev sen som tusan till gymmet

Hade tänkt att köra ett skönt styrkepass som jag skulle runda av med ett Core-pass. Men tji fick jag för jag fastnade hemma med mitt nya Guitar Hero III. Så jag kom bara till gymmet 20 minuter innan corepasset började. Så jag han precis springa i tio minuter på löpbandet för att värma upp, sprang i högt tempo (11km/h).

Corepasset var skönt som tusan, även om mina höftbörjar var trötta av någon anledning som jag inte vet säkert. Gjorde det extra jobbigt på plankan på slutet genom att lyfta upp en fot åt gången lite omväxlande, sved gott i magen.


Avslutade dock träningskvällen med lite bröst. Blev fem sets. Först ett set med 13,5kg-hantlar och sen tre sett med 16-hantlar och sen avslutade med ett set med 13,5:orna igen. Blev faktiskt riktigt mör i bröstmusklerna. Så det var skönt som tusan.

Inga kommentarer: