06 februari 2008

Kom iväg tidigt att träna

För en gång skull kom jag iväg tidigt till träningen och det kändes mycket bra, enda nackdelen var att alla löpbanden utom det med trasig tv var upptagna. Detta gjorde att jag började med att tvinga mig igenom sinnessjukt tråkiga 20 minuter löpning. Sen när jag hade sprungit i 19 minuter så blev ett band med hel tv ledig så jag hoppade omgående dit och ställde in 20 minuter promenad. Jag mixade upp det lite och spenderade totalt 50 minuter på bandet idag efter ett core-pass.

Hade blivit 60 minuter eller mer idag, men när jag närmade mig 50 så blev jag helt galet hungrig för jag åt bara litegrann innan jag stack iväg till träningen. Så jag fick nöja mig med 50 minuter om jag skulle orka/hinna strecha innan jag smet hem.

På vägen hem köpte jag med mig en 9-bitars sushi, mycket mycket gott.

Inga kommentarer: