11 februari 2008

Mage plus kondition

Lite tråkigt att skriva och förmodligen helt sjukt tråkigt att läsa. Men idag så körde jag ett likadant pass som förra måndagen. Jag började med core express och det kändes mycket bra och sedan lade jag på 60 minuter på bandet. Som fördelades på så sätt att jag sprang 20 minuter, gick 20 minuter, sprang 10 minuter, gick 10 minuter. Hade ätit lite för lite på kvällen så jag blev rejält trött mot slutet. Men jag pressade mig igen 60 minuter iaf., känns mycket bra att lyckas.

Kan dock inte upphöra att förvånas över hur ignoranta folk är. Det står lappar överallt på konditionsmaskinerna om att det är mycket folk måndag-onsdag och att man på vissa maskiner inte bör köra längre än 20 minuter. Men ändå så stod en tomte och strechade på löpmaskinen i säkert 10-15 minuter.

Inga kommentarer: