18 februari 2008

Vill man, så kan man!

Men idag så ville jag inte, otroligt tungt att springa på bandet idag. Så jag orkade bara springa hela planerad tid först 20. Och det var jobbigt hela tiden, fick aldrig något flyt i löpningen. Vilket gjorde att jag beslutade mig för att gå i 30 minuter och sen avsluta med löpning sista 10.

Promenaden gick bra, men under löpningen på slutet fick jag gå i några minuter mitt i, det var riktigt tungt idag med just löpningen, vet inte riktigt varför.

Innan löpningen så körde jag core express som vanligt som gick mycket bra. Sånär som att en dåre la sig mellan mig och spegeln fast jag brukar lägga mig ganska nära spegeln. Klart det inte gjorde så mycket för själva spegelbilden. Men det som störde mig något enormt var att just denna person låg med huvudet bortvänt från instruktören och envisades med att göra det hela passet. Det är väl också ok, men sen kommer det som var irriterande, att han gjorde alla övningar fel. Så otroligt störande! Jag försökte ignorera det och det gick väl hyfsat =).

Det är de små sakerna man kan irritera sig enormt på när man kämpar som värst!

På det hela taget ett mycket skönt och bra pass idag!

Ja, just det - Idag var jag jättetrött hemma innan jag drog iväg mot gymmet, tänkte mig eventuellt att skita i att träna. Men så fort jag satt mig på cykeln så kände jag hur energin formligen flödade in i mig och när jag väl var framme några minuter senare så studsade jag med lätthet in på gymmet och uppför trappan till salen där core-passet håller till. Så enormt skön känsla, att på några sekunder gå från trött och seg till pigg och energisk!

Inga kommentarer: