03 mars 2006

Hur folk kan störa ens rytm

En vän till mig som brukar simma pratar ibland om hur störande det är med folk som är ivägen och simmar i bredd och så vidare. Jag förstår hur otroligt frusterande det är från idag. Uppvärmningscyklningen gick som en dröm, vips så var tio minuter slut. Sen kommer jag ner och lyckas komma i fas med ett par som tränar. Rättare sagt så var det en kille som tränade och hans flickvän följde efter honom. Och de pratade väl mer skit än de tränade som det såg ut. Och givetvis skulle de vara på samma maskiner som jag flera gånger, otroligt irriterande så jag fick göra mitt program i fel ordning vilket gjorde att vissa maskiner inte gick som jag var van vid och vissa andra gick otroligt bra.

Nu till de goda nyheterna, för alla fredagsblogläsare som bara kommer hit för att kolla hur vägningen gick så kommer det här. Två kilo till hade försvunnit så jag väger numer 110,5Kg. Det känns otroligt bra, jag har stadigt gått ner ett kilo i veckan sen jag började. Hoppas det håller i sig.

Idag ska jag på vipkväll på vår stammpub, det kommer nog bli en trevlig kväll. Det är det vanligtvis! Vi hörs väl på söndag efter den träningen.

Inga kommentarer: