05 mars 2006

Kämpa och stressa

Dagens träning blev stressig för jag blev lite försenad och var tvungen att hinna hem till klockan fem för jag skulle tvätta. Det suger verkligen när ens dagsschema blir försenat. Men jag klarade det och nu är allt lugnt och skönt för kvällen.

Träningen går bra men det är lite tråkigt, inte så mycket nytt och stora framgånger. Men å andra sidan slipper jag stora besvikelser. Jag känner hur jag har enormt mycket bättre kontroll på mina muskler nu. När jag bestämmer mig för att göra något riktigt långsamt så kan jag det, det kunde jag inte förut.

Cyklingen går otroligt bra nu om jag hittar en cykel som inte är helt mongo. Jag låg på 90 rpm sista 3-4 minuterna på 30 minuterspasset, det kändes mycket mycket bra.

Även när jag är ute och går så känns det jämt bra. Jag har aldrig ont i benhinnorna längre när jag går snabbt genom stan. Det är skönt, hela min kropp är bra och pigg. Nu ska bara allt överflödigt fett bort. Det försvinner sakta men säkert. Många människor påpekar att det verkligen synns på mig nu. Det är skojigt att höra!

Jag kämpar vidare och ska fan inte skippa någon träning som inte är planerad att skippa. Alltså min lördagsvila varannan vecka. Annars ska jag gå dit, jag ska!

Inga kommentarer: