31 mars 2006

Fredagsträningen gick utmärkt

Man får acceptera att inte alltid få sin favoritcykel och det börjar gå rätt bra nu. Jag kan cykla mina 40 minuter på vilken cykel somhelst. Det går väldigt bra, mest rutin. Men känner såklart att det ger en massa för svetten rinner när jag är klar med sista passet.

Maskinpasset går också bra, jag började köra axelmaskinen idag igen. Och kände ingenting i höger axel som jag haft lite ont i. Också glada nyheter.

Vägningen gick bra idag, två kilo till hade försvunnit. Så numer väger jag in på 106,3Kg. Jag var lite orolig att mitt proteintillskott hade fått min muskelmassa att öka. Så att min viktminskning hade avstannat lite pga. av muskler väger mer än fett. Men så är alltså inte fallet och trenden håller i sig. Mycket skönt. Får jag energi att fortsätta.

Man börjar verkligen känna igen stammisarna på gymmet. Finns såklart endel riktigt söta tjejer som man blir lite glad när de är där. Så man kan kolla på dem. Undra om de gillar det, eller om de blir obekväma om man kollar på dem.

Inga kommentarer: