30 mars 2006

Tjock proteindrink

När jag dricker mitt protein så dricker jag det tjockt. Det gör den inte helt illa faktiskt och man behöver dessutom inte dricka så mycket. En win win situation. Det känns fortfarande som det gör nytta och i min fantasi byggs mina muskler snabbare. Och det ser jag fram emot, jag gillar muskler!

Veckorna rusar fram och på fredag är det nästa träning och på samma gång vägning. Lika spännande och skrämmande varje gång. Jag hoppas såklart trenden håller i sig. Hoppas ni håller tummarna för mig =).

Det är inte så mycket att skriva om träningen just nu. Allt flyter på, inga dramatiska förändringar inga dramatiska motgångar. Jag har dock bytt benmaskin för baksida lår och den fungerar mycket bra. Den känns otroligt intensiv för musklerna och jag kan nog se fram emot rejäl träningsvärk nu. Bra byte tror jag.

Min bästa vän har sagt till mig om och om igen att äta långsammare, men eftersom jag är en tjurskallig besserwisser så lyssnade jag såklart inte på henne när hon sa det. Men när jag sen läste det i en dum tidnings träningspalt så tänkte jag "ah, vilken bra ide - det ska jag göra". Jag borde såklart lyssnat på min vän, förlåt.

God natt

1 kommentar:

nina sa...

hah! upprättelse. at last!