28 november 2006

Trött o hängig

Har varit det nu en tid och även träningen har fått stryka på foten för jag har farit och flängt en massa till stockholm. Men idag kunde jag klämma in ett fyspass och det var väldigt skönt! Känner nu en energi i kroppen som jag inte haft på några veckor och det är bra. Tyvärr kommer jag missa fyspasset på torsdag för då är jag i Jönköping eller påväg ner till Jönköping för att delta i Dreamhack! Då ska det nördas loss i fyra dagar. Kommer bli härligt. Tänkte dock försöka klämma in ett pass eller två med simning för det ligger en simhall precis bredvid elmia där Dreamhack kommer hållas. Så det ska bli gött, ska dock bara försöka hinna köpa badbyxor, har inga som är lagom. Blir väl inte så lätt att hitta sådär i november, inte riktigt badsäsong nu.

Fyspasset idag hade annan intruktör som körde lite annorlunda, det var jobbigt men inte lika jobbigt som med min normala instruktör. Stor skillnad på uppvämningen framförallt, det var mer koordination och hoppande än jobbigt. Men helt ok, så nu har jag kört med båda. Så jag kan lugnt köra både tisdag och torsdag sen. Gött!

Inga kommentarer: