25 juni 2007

Abs i torsdags

Drog och körde abs på gymmet it torsdags. Drog 10 minuter extra kondition efteråt och passade på att prova lite fria vikter för styrka. Anledningen jag inte bloggat om det förren nu är för att min dator bestämde sig för att inte fungera så bra i lördags när jag satt hemma och grejade lite med den. Och innan dess hade jag knappt suttit hemma någonting. Midsommar och allt möjligt har det varit.

Abspasset var ganska roligt även om en övning var helt omöjlig att göra. Eller omöjlig för mig iaf. jag har inte den kroppskontroll som behövs för att göra det som instruktören tyckte man skulle göra. Men efter en 20-30 abspass så kanske man klarar det. Så kom ihåg detta framåt jul eller vår 2008 =). Det kommer helt klart bli mer abs-pass för min del. För det är så härligt att träna mage och rygg, eller hur! (Hör ett jubel bland alla läsare).

Inga kommentarer: