25 juni 2007

Lång promenad

Större delen av söndagen var jag ute och gick. Jag gick från Kärrtorp ut i nackareservaret som är väldigt trevligt och väldigt stort grönområde som bla. inhyser en golfbana så jag kunde ondgöra mig för mitt sällskap över vad jag tycker om golf som sport.

Sedan så åkte vi tillbaka med tunnelbana från Björkhagen, hämtade lite saker och sedan in till medborgarplatsen som blev basen för en promenad genom en massa trevliga områden på Söder för att sedan gå ner till Slussen, åka båt över till Djurgården för att sedan gå in till stan och gå runt på Östermalm. Jag passade på att gå förbi Blueberry lifestyle även om det nu inte var öppet. Men nu hittar jag iaf. dit för ett besök. Ska försöka hinna dit någongång när det är öppet. Vi var ute och gick i fem timmar med lite avbrott för att käka bla. Men det blev nog säkert två timmar av rent promenerande. Så det var rejält skönt. Var helt underbart väder också.

Inga kommentarer: