14 juni 2007

Went out with a bang!

Det sista fyspasset för mig på mitt gym här i Norrköping. Kommer säkert komma dit och köra ett pass nångång. Men jag vet inte när, så det var mycket att snacka om och folk att skaka hand med. Har varit en riktigt roligt vår på gymmet och en hel del roligt folk som jag absolut kommer sakna.

Passet som sådant var riktigt grymt bra samtidigt. Var högt tempo, hopprep och allt möjligt. Det var otroligt roligt och svetten lackade. Lite roligt att det var samma intruktör på mitt sista fyspass som mitt första. Cirkeln sluten.

Men det finns väl en rätt stor chans att det finns roliga människor i Stockholm där jag börjar träna. Hoppas jag inte kommer slarva med träningen för jag är trött från jobb och så. Men det har jag inte tänkt göra, kommer nog bli ett skönt avbrott från tankeverksamhet att få ta ut sig fysiskt rejält på kvällen.

Gymmet jag tänkte börja med är Elite Vasastan, hoppas det är bra.

Inga kommentarer: