04 juni 2007

Massiv smärta i vaden

Från början i passet kände jag av vaden och tänkte det bara var lite träningsvärk. Men det visade sig att det blev värre och värre. Sen skulle jag hoppa lite och det kändes som benet gick av eller något. Det gjorde tokigt ont. Men jag körde vidare utan att anstränga vaden, eller ja så gott det gick. Det blev värre och värre.

Jag tror helt enkelt jag fick kramp i vaden. Det gjorde löjligt ont så jag fick sträcka den långsamt och länge. Krampen berodde förmodligen på vätskebrist. Jag fyllde på med vatten och normalt dricker jag en till en och en halv flaska. Idag drack jag fyra och är ändå törstig nu. Så jag hade nog rejält med vätskebrist, ska ta mig ett glas till nu snart.

Hoppas det är bättre imorgon så jag kan köra fysen. Ska smörja på rejält med linnement innan jag lägger mig.

Inga kommentarer: