02 juni 2007

Miguel!

Ännu en ny instruktör. Jag körde box idag och var tredje lördag är det en kille som heter Miguel som kör passen på lördagen istället för Lotta. Det var riktigt grymt pass och han hade sköna tempoväxlingar. Som det lilla pervo jag är så tycker jag om att köra med intruktören så vi var ojämna par idag. Då hamnade jag med Miguel, det var inte alls dumt. Körde på för fullt.

Dock valde han idag att köra 2 minuter per omgång mot normala 1-1,5 minut. Jag körde på som vanligt och det kändes rejält sista 30 sekunderna. Gött att man klarade det dock, tyder väl på att man har bra grundfysik.

Frågade honom hur länge han trodde jag tränat och han sa att jag har bra teknik samt styrka så han trodde ett par år, minst. Sånt är skoj att höra.

Det är bara full fart framåt nu.

Inga kommentarer: