02 april 2006

Alonso cyklar jättefort

Nej, inte riktigt. Men det jag vill ha sagt är att det känns som man cyklar jättefort när man kollar på F1 samtidigt som man sitter på cykeln och de filmar från F1-bilen. Det hände några gånger idag när jag cyklade. Det var en rätt kul känsla att susa fram där på banan fast trampandes.

Det jag vill ha sagt med detta är att träningen gick utmärkt och jag kör alla maskiner och känner mig stark igen. Mycket skönt. Söndagar är klart bästa dagen att träna. Bara erfarna människor som tränar och inte speciellt många. Blir en lugn och skön stämning och man kan koncentera sig lite extra. Proteindrickat smakar inte så illa längre, jag har vant mig.

En helt annan sak, jag har bestämt mig hur jag vill ha mitt matrum nu. Jag satt somvanligt och slösurfade på ikeas hemsida. Ja, jag vet det är billiga skitmöbler. Men jag vill kunna slänga och köpa nytt med gott samvete. Så då passar det mig perfekt! Så nu ska jag fixa fram lite deg och sen köpa sakerna till matrummet, det kommer bli skitsnyggt. Nepp, jag tänker inte berätta hur. - Ni får komma o kolla ;). Eller så kanske jag postar en liten bild eller två när det är klart.


Inga kommentarer: