09 januari 2007

Avbryt! Avbryt! Avbryt!

Så skrek kroppen mitt under fyspasset! Anade väl redan under uppvärmningen att något inte stod rätt till för jag blev väldigt matt och inte allt sådär pigg och glad som jag brukar bli under uppvärmningen.

Körde uppvärmningen lite lugnare och sen gick jag på vikterna och kände att jag absolute inte hade samma kraft som jag normalt har. Det gick tungt och när det blev jobbigt så fanns det ingen energi att ta av.

Riktigt läskigt blev det dock när jag kom upp när jag avbrutit och stod och snackade med en kompis. Kändes som mina knän skulle vika sig under mig och rummet började luta. Jag insåg att jag nog inte skulle hålla mig på benen såvärst länge till så jag vinglade iväg till en fotölj. Min polare kom och frågade hur jag mådde och kommenterade att jag såg helt vit ut i ansiktet. Satt kvar där i säkert tio minuter tills jag lugnt och försiktigt gick och duschade och klädde om. Känner mig inte riktigt kry än. Och då har det ändå gått nästan tre timmar. Så jag ska helt enkelt ringa vårdcentralen imorgon, för det känns verkligen inte rätt. Läskigt värre detta.

Inga kommentarer: