30 januari 2007

Ssssprak... SMÄLL!

Välkommen hit till mitt radioprogram i text.

Idag är jag helt full av energi och pumpar blod genom mina ådror som aldrig förr. Fyspasset gick som en dans även om och och springet i början tar knäcken på mig så jag måste ta små mini-pauset för att inte hållen ska komma som ett brev på posten. Men sen när vi väl började köra övningarna så gick det som en dans. Jag hade en nybörjare med mig som körde samma stationer som jag. Så jag fick hela tiden berätta vad hon skulle göra och hur hon skulle göra. Det gick utmärkt, men ett par sekunder varje gång gick åt till att förklara. Men jag körde lite tyngre istället så det jämnar nog ut sig hoppas jag.

Dessa dagar är de bästa, verkligen. Det är nu som man tackar alla högre makter som fick mig att börja träna såhär som jag gör. När jag är lite småseg påväg från jobbet, det är mörkt, allt är lite jobbigt. Mycket att tänka på. Så kör man ett hårt pass utan några missöden och när man går ut från gymmet känns det som en ny dag börjar. Massor energi i hela kroppen, huvudet är rent från alla tankar utom bra tankar. Jag älskar mitt liv, jag älskar mina vänner, jag älskar dessa dagar. Det blir nog inte mycket bättre än såhär!

Inga kommentarer: