29 maj 2007

Höll på att bli ensam på passet

Men i sista minuten dök det upp en person så vi blev iaf. två. Hade varit kosntigt att vara själv på ett helt pass. Men det blev ett hårt pass för både jag och den jag körde med tränar ganska mycket. Så det blev rejält mycket svett, mjölksyra och skratt.

Var ett normalt stationspass men vi körde 60 sekunder på alla stationer istället för normala 45. Så med de normala vikterna så kändes det rejält på några av stationerna. Speciellt så blev jag helt slut i händerna så jag hade stora problem att hålla i tunga skivstänger mot slutet.

Men eftersom jag idag fick reda på att jag fick ett job jag sökte i Stockholm. Så var mina tankar inte riktigt fokuserade på träningen utan hade en tendens att vandra iväg. Ganska ofta. Vilket är rätt farligt när man ligger under en skivstång som väger 30+ Kg.

På det hela taget så var det riktigt skönt att träna och allt kändes fint och bra. Uppehåll imorgon, eventuellt cykel. Sen fys på torsdag.

Inga kommentarer: