02 juli 2007

Pepp!

Idag åkte jag tunnelbanan till Gullmarsplan och där bytte jag till tvärbanan för att sedan hamnade vid sickla udde som är Hammarby Sjöstad. Och sen gick jag rätt direkt genom något mirakel och hamnade på ett väldigt fint, luftigt och nybyggt gym.

Det var inte alls som på Elite med folk som var konstiga, trötta och ointresserade. Det var riktigt roligt och energiska människor. Intruktören var glad och engagerad så det blev ett riktigt roligt och ganska jobbigt pass. Var några riktigt skojiga övningar. Var tom. så jobbigt på slutet att jag fick min gamla håll i högersidan för jag glömde andas under en lång och komplicerad serie. Men det var härligt! Så jag ska dit och träna nästa måndag igen på det boxpasset.

Förmodligen drar jag dit imorgonkväll och kör ett gympass och installerar mig på gymmet lite mer. Det känns som ett ställe jag vill träna vidare på, även om det är lite restid för att komma dit. Men det är det helt klart värt med tanke på hur trevligt och bra gym det är.

Som att komma hem! =)

Riktigt härligt och jag är enormt taggad, just nu!

Inga kommentarer: