17 augusti 2007

Missat två träningar samma vecka


Denna vecka är en mörk vecka träningsmässigt. Missade träningen i tisdags för jag var på lägenhetsvisning ute i Solna och fastnade hos en kompis och snackade skit efteråt.

Sen skulle jag ha tränat nu i torsdags men det blev inte heller av för lägenheten jag kollade på i tisdags slutade med att jag köpte. Så igår var det skriva kontrakt istället för att träna.

Nackdelen:
Missade två träningspass

Fördelen:

Jag har nu boende i Stockholm och slipper gå på fler visningar samt har gym i huset jag kommer flytta in i. Så jag kan träna mer styrka men kortare pass. Så jag kan dela upp muskelgrupperna över veckan och träna det parallellt med kondition boxning och kickboxning. En sk. win-win situation. Grattis till mig

1 kommentar:

Kohina sa...

grattis till dig ;)