04 september 2007

Hade verkligen ingen lust att träna idag

Men jag bet ihop och kom iväg på min 28 minuter långa tågresa till gymmet och när jag väl kom dit så kände jag att jag nog gjorde rätt. Började med att cykla 15 minuter i högt tempo, gick direkt till bandet och sprang 15 minuter.

Efter hur det kändes i axlarna i torsdags på boxen så strök jag styrkepasset idag utan körde bara ett mage/rygg-pass utan vikter och det var skönt. Men det är svårt att pressa sig när det gäller magen om man inte har en instruktör som håller ögonen på en. Men jag fick nog lite magträning iaf.

Hursomhelst så var jag svettig när jag gick mot duschen och kändes som jag hade gjort ett bra pass. På det hela taget fick jag en genomkörare och det var riktigt skönt att röra på sig. Den energi som jag inte hade innan jag gick, fick jag med råge när jag gick från gymet.

Inga kommentarer: