17 september 2007

Inte taggad

Idag var jag inte alls sugen på att träna, är så mycket att tänka på med nya lägenheten och annat så det kändes inte så lockande. Men det var ändå box med en person som jag gillar att köra med så det var fint.

När jag väl kom dit och körde igång så gick det lite bättre men jag kom aldrig riktigt in i zonen idag. Hade ingen jävlar anamma och kände mig rätt så slapp. Orkade inte köra så hårt och ville mest bara det skulle ta slut. Det blev inte bättre av att intruktören hade valt svintråkiga övningar som gjorde att man aldrig kom upp i tempo riktigt vilket var ganska tråkigt. Sen hade han mage att säga han tyckte jag körde dåligt, blev mest sur på honom,

Han avslutade med en helt keff magövning som inte gav någonting någonstans. Och när jag påpekade att jag inte tyckte den gav så mycket, så sa han bara jag gjorde fel.

Inga kommentarer: