24 september 2007

Huvudvärk, mycket att tänka på

När jag åkte mot gymmet idag hade jag verkligen ingen lust att träna, ganska mycket att tänka på och en lite molande huvudvärk som inte ville släppa. Men jag kände att jag inte kunde skippa ännu en träning och framförallt inte veckans roligaste pass. Så jag bet ihop, tog mig i kragen och stack iväg. Inte ens när jag kom dit kände jag mig speciellt taggad. Men sen när passet väl började så då jävlar fick jag gnistan. Körde riktigt hårt idag och det kändes otroligt bra. Slagen satt där de skulle och allt fungerade fint. Allt jag hade gått och tänkt på under dagen och eftermiddagen var som bortblåst och nu var det bara jag, min partner, handskar och mitsar. Underbart bra sätt att rensa mitt huvud.

Sen mitt i passet så kom det en Linkin Park låt - Breaking the habit.

I don't know what's worth fighting for
Or why I have to scream
I don't know why I instigate
And say what I don't mean
I don't know how I got this way
I know it's not alright
So I'm
Breaking the habit
I'm breaking the habit
Tonight

Inga kommentarer: