02 augusti 2006

Ingen träning än

Jag har inte haft tid att träna, konferanssaker håller på till nio-tio på kvällen och sen upp klockan halvsju nästa dag igen. Så jag hinner inte och orkar inte. Så det blir nog inte mycket träning gjord här oturligt nog. Hoppas inte det blir segt att sätta igång när jag kommer hem igen.

Maten är det självklart lite si och så med, vi får om jag gått upp tio kilo när jag kommer hem igen. Det vore inte speciellt roligt.

Men å andra sidan så äter jag inte våldsamt mycket och har hittat ett frukostställe med helt ok fullkornsbröd med hela frön i och saker. Det är en bra start så inte magen blir som klister. På mässan finns såklart mest hamburgare och sånt, men det får man stå ut med.

Eftersom man går väldigt mycket på mässan så får man endel motion så.

Inga kommentarer: