23 augusti 2006

Skulle tränat idag

Men när jag väl kom hem halvfyra så var det så skönt hemma och jag orkade inte resa mig och gå iväg.

Så kunde dagens inlägg ha börjat om jag gett efter för min känsla. Jag hade verkligen ingen lust alls att gå iväg. Men till slut tog jag ett rejält grepp om min krage och kom iväg. Rev av passet utan missöden och jag körde tom. lite fler reps är normalt i några maskiner. Så på det hela taget kändes passet bra.

Har full förståelse för folk som inte kommer iväg till träningen alls när de har semester. För det är otroligt svårt att gå hemmifrån och sen ner till gymmet. Mycket lättare när man kommer från jobbet och redan är ute liksom. Är en jädra tur jag inte har något annat direkt som pockar på min uppmärksamhet.

Nästa pass är det vägning, hoppas den går bra. Har väl lite dåligt samvete, har fuskats endel iochmed 30årsfest med efterdyningar. En pizza bla. Hoppas det inte har lämnat för stora spår. Ni får hålla tummarna.

Inga kommentarer: