21 november 2006

Ben, rygg, biceps

Det var passet som skulle gås igenom idag. Jag kände direkt att jag hade ingen motivation eller energi för träningen. Martin märkte det också ganska fort, det var inte alls roligt. Men vi kämpade igenom hela passet och jag gjorde väl så gott jag kunde. Men viljan fanns inte där, väldigt störande.

Alla maskiner och styrka och sånt känns så jävla fattigt nu när jag kör endel gruppträning, vill helst köra det hela tiden. Ska slänga in två fyspass nästa vecka. Både tisdag och torsdag, sen får jag se vad jag gör i övrigt. Har helt tappat motivationen för styrkepass själv, det är så jävla tråkigt.

Snackade med en tjej på senaste fyspasset som också ville köra lite box men inte hade någon att köra med. Hon fick min mail och jag hoppas verkligen hon hör av sig så vi kan köra box, vore bra att hitta någon att köra med.

Det bra på passet var cykeln på slutet, det gick riktigt bra. Kände mig stark och körde i 30 minuter hårt. Så det var iaf. något bra med dagens pass.

Slängde in en vägning idag också, för jag missade det förra fredagen. Den stod som väntat på 88,3Kg. Jag har stått stilla i 10 veckor nu, men fy fan vad jag fuskar med maten. Och det äts chokladkakor, muffins och allt möjligt. Men jag står fan inte ut i höstmörkret annars. Och jag gå inte upp och har värsta konditionen och styrkan, så jag tänker fan fortsätta äta lite muffins. Sen får vi gå ner sista åtta senare. När det inte är så hemskt väder och mörker helt enkelt.

Läser Thérèse Raquin av Émile Zola just nu, den var lite seg i början, men nu börjar den hämta upp sig och man följer personerna nyfiket. Bra bok igen!

Åttiåttakommatre-mediumkillen signing off!

Inga kommentarer: