11 november 2006

Vilket anti-klimax!

Lördag idag och normalt ingen träning, men jag tänkte jag skulle gå för jag hoppade över så många träningar när jag var lite sjuk. Dessutom hade jag kollat in ett boxpass idag som jag ville gå på, för det ska vara riktigt skoj har jag hört. Samt att jag verkligen fått smak på gruppträning.

Går upp tidigt och kollat på nätet när passet ska börja. Det står 11:30, utmärkt tänkte jag och går hemifrån klockan 11 och kliver glad i hågen in på gymmet tio över. Ber om en lapp för boxpasset där personen bakom disken meddelar att passet började för en halvtimme sedan. 10:30 och inte 11:30 som på hemsidan. Jag blev så otroligt besviken för jag hade verkligen laddat för boxpass. Man är juh lite nervös när man ska gå på pass sådär, speciellt när man som jag går ensam. Så lite uppladdning krävs, gud så tråkigt!

Tänkte att jag skulle köra ett normalt pass ändå när jag ändå var där. Körde uppvärmning och kände genast att detta nog inte kommer gå så bra. Jag var så otroligt förbannad för att jag missat passet jag ville gå på. Körde ändå tio minuter uppvärmning och gick sedan ner till maskinerna. Viljan fanns verkligen inte där, gav upp efter 3-4 maskiner och gick upp för att cykla och surcyklade i 30 minuter sen sket jag i det och gick hem. Fy så tråkigt det var! Så nu vet jag inte när jag får min box-premiär, ska kolla i veckan.

Inga kommentarer: