09 november 2006

He did the Constanza

Ännu en FYS-pass går till handlingarna och det gick jättebra. Mycket mer folk idag än de andra passet och vi pumpade på. Kände att alla övningar gick mycket bra, jag tog ut mig och kunde köra för fullt, pulsen på topp rakt igenom. Hade väldigt mycket energi idag och ville verkligen träna så jag kunde köra hårt och ändå när passet var slut så stannade jag kvar och hoppade lite hopprep för att få ur det sista ur kroppen.

Det är verkligen en härlig känsla nu när kroppen är helt full av endorfiner efter en riktig urladdning. Den träningen jag hållit på med innan är bara TRAMS! Tänkte gå på box på lördag och prova det, läskigt värre. Men vafan!

Här kommer stycket som är rubrikens topic, jag ber att få varna känsliga läsare.

När jag kommer inpromenerande i duschen står det en snubbe där, han ser väldigt trött ut och lutar sig mot väggen och duschar. Skönt tänkte jag med varm dusch efter hårt pass. Eftersom jag är en en naturlig ninja så gick jag såklart helt ljudlöst och tänker att jag inte ska skrämma ihjäl honom så jag släpper nyckeln på klinkershyllan så den skramlar till. Snubben rycker till och kollar på mig med världens skyldigaste blick. Jag tänker inte mer på det och går till min normala dusch och ska duscha. Då känner jag det, den omisskänsliga doften av urin. Dåren stod och pissade i duschen, luktade så jävla illa. Som tur är sköljdes det bort ganska fort, men ändå. Blä för honom. Nej, jag sa inte till - orkade inte med det. Hoppas det inte händer igen.

Nog om det - kanske box på lördag då. Inget uppehåll, har slappat så mycket. Träna träna! Underbart! Ska försöka klämma in en simning också.

Inga kommentarer: