16 november 2006

Ännu en fyspass till handlingarna

Martin såg lite förvånad ut när jag var på passet idag. Martin är instuktören som mördade mina bröstmuskler, axlar och triceps igår. Finns endel triceps, axlar och bröstmuskler i fyspasset. Men jag tog det lugnt och lastade inte på oerhört mycket idag. Det gick väldigt bra och kände att jag gav allt och låg bra till i gruppen. Inte så mycket fusk annat på magövningarna på slutet. (Var mage igår också så jag hade dispans =).

Men fys-passet hållet i sig och är riktigt riktigt roligt. Jag trivs verkligen med träningsformen.

Får se hur jag känner mig imorgon om jag drar ett konditionspass, eller om jag sparar det till lördag. Borde dra dit imorgon för det är vägningsdag och sen kanske simma eller något i helgen. Vore verkligen gött att komma igång med simningen, dock ligger det lite tight till med pengar nu. Så jag får se hur jag gör. Känner att jag tränat bra denna vecka iaf. och är nöjd med mina insatser hittils. Hoppas du är nöjd också, min käre läsare!

Slänger in en skön video till en bra låt också.

Inga kommentarer: