15 november 2006

Mör som bara den

Körde ett av mina två nya maskinpass idag, med instruktör. Han pressade mig som bara den, trodde mina muskler skulle hoppa bort från armarna. Passet var bröst, triceps, axlar och mage. Det var hårt, det var tungt. Kommer nog verkligen kännas i axlarna imorgon tror jag.

Om det inte är för mycket värk imorgon så tänkte jag köra ett fyspass imorgonkväll och sedan köra något i helgen också. Men det beror lite på hur det känns imorgon helt enkelt. Just nu känner jag mig mest mör i axlarna. Phew, men det var skönt med några nya maskiner. En maskin var väl inte sådär nåvärst skojig, den byter jag nog ut med tiden tror jag.

I övrigt så var det ganska skoj att höra att instruktören hade berättat om mig för folk som inspiration. Han sa också att jag är den som har haft mest utveckling av de han kan minnas. Sånt är skoj att höra! Så det ger ytterligare energi att kämpa på.

Inga kommentarer: