26 mars 2007

Idag blev jag kallad duracell

Jag har inte någon ursäkt, jag formligen spritter av energi! Tjugo minuter kvar av passet och jag studsar omkring som om vi precis har börjat. Svettig såklart, men det är så sjukt roligt. Rak, rak, krok, krok - Pow pow pow! Underbart! Slagen sitter där, fyra armhävningar. Upp igen, ny övning. Pow pow - snabba krokar. Sen ner och fyra armhävningar upp med ny övning. Underbart! Syran kommer i axlarna och man kör på för fullt.

Dagen till ära var det också vägning. Jag har försökt hålla en striktare diet, men det spelade ingen roll. 89,8kg. Det är fan stört omöjligt. Snart går jag in på kyckling utan skinn och ris!

Men men, jag har bättre kondition än någonsin, starkare och uthålligare än någonsin. Så vafan klagar jag på. Det kommer, det kommer.

Ska nog dra och köpa mig en cykel på lördag tror jag. Känna fartvinden i håret och cykla runt i Östergötland, eller iaf. norrköpingsregionen! Zooom!

Förresten så är det här inlägg nummer 200 i min träningsblogg! Det kunde man inte tro när jag började 6:e Januari 2006. 200 inlägg senare och jag mår så otroligt bra!

Inga kommentarer: