10 april 2008

Två dagars träning i ett inlägg

Eftersom jag kom hem sent och skulle iväg sen igen senare på kvällen så prioriterade jag att träna framför att skriva om det.

Gårdagens pass blev ganska simpelt, men med mycket övningar. Jag började med ett intensivt och långt pass med knäböj för att sedan köra biceps. Bicepsövningarna jag valde var curl i kabelmaskin och sedan med hantlar för att avrunda med mer curl i kabelmaskin. Kände att det träffade riktigt bra, kändes skönt.

Idag hade jag tänkt ge mig ut och springa för att sedan ge axlarna en omgång, men då jag var på jobbet i nästan 12 timmar och ska tillbaka dit strax igen så hoppade jag styrkepasset idag. Nöjde mig med att springa/gå i 35 minuter. Kände att jag inte alls hade speciellt mycket kraft eller energi i musklerna, mest bara i sinnet. Väldigt skön kväll att vara ute, riktigt skönt att rensa huvudet på jobb i 35 minuter. Och pulsen höll sig hög hela tiden, mycket skönt.

Inga kommentarer: