23 februari 2007

Glömde blogga

När jag kom hem från träningen igår så ville jag sätta igång med lite jobbsaker som jag håller på med. Sen tänkte jag blogga idag på dagen men glömde det också. Så här sitter jag nu och minns knappt hur passet var.

Men det var ett gott pass med flera skojiga och mycket ansträngande övningar för jag lastade på med vikt som vanligt, svetten rann friskt.

Roligaste var dock två personer som var på sitt första fyspass, de låg ganska ofta på mattan, frustade, tittade på varandra och skrattade. Det var roligt, för man känner igen sig.

Blir en promenad imorgon om det inte blåser eller har sig för jävla mycket, känner framförallt jag måste ta det lugnt med rygg och axlar nu. Har kört dem ganska hårt nu i ett gäng pass. Men känner samtidigt hur jag byggt rätt mycket styrka.

Inga kommentarer: