15 februari 2007

Så skön timeing

Ibland ångrar man sin önskning när man väl är på passet. Jag var väldigt taggad när jag gick in så det var ett rent nöje att värma upp and hoppa och springa på stället och allt möjligt.

Hursomhelst så precis innan jag skulle köra knäböj (med 40kg på stången 2 x 45 sekunder) så skulle vi göra 30 grodhopp. Man kan lugnt säga jag var ganska mör i benen när jag väl fick stången på axlarna. Fick gå ner till 20kg efter första 45 sekunderspasset. Men det var gött, krämade ur det sista och var helt yr av blodförlust för allt blod och syre var i benen och rumpan.

Sen lite senare så hade jag kört som en mad man på boxningsäcken vilket gör att armarna och speciellt triceps känns som överkokt spagetti. Då skulle vi göra ett armhävningspass, det blev inte så mycket armhävningar gjorda. Jag pressade mig upp på mina knän och föll ner på golvet igen i princip. Men jag gjorde så gott jag kunde iaf.

Det är verkligen bra timeing... =)

Men på det stora hela så var det ett härligt pass och svetten rann som vanligt, underbart. Så mycket energi!

Inga kommentarer: