26 februari 2007

Mör i axlarna är bara förnamnet

Det känns gött när man står efter ett pass och snackar lite och man får beröm för det synns att man kör för fullt och alltid ger det lilla extra och inte maskar. Det är en skön känsla helt enkelt.

Passet idag var nittio minuter långt och det kändes. Som tur var så körde vi stationer mot slutet. Alla pratade glatt innan passet om stationer hit och dit. Jag fattade ingenting. Men sen när det gått 60 minuter och man kört stenhårt så ställer vi oss i en ring två och två.

Fick en övning som en skulle komma och köra hos mig i 20-30 sekunder. Så jag fick stå med mitsar och ta emot slag i femton minuter, det kändes i axlarna rätt tidigt. Dessutom var person två som kom till min station Fidel the great. HELVETE vad han slår hårt. PANG PANG PANG - Slagrädd är bara förnamet, jag backade, han följde efter.

Det som verkligen känns nu är axlarna, jobbigt att flytta omkring musen. Och den är sannerligen inte speciellt tungt. Ska bli spännande att köra fyspasset i morgon.

Inga kommentarer: