05 februari 2007

Men din jävla vanemänniska

Pratade på nätet med en kompis idag och att jag skulle träna på eftermiddagen eftersom jag har kvällsjobb dagen till ära. Så jag sa det kommer kanske kännas lite konstigt med att träna på fel tid med energinivåer och mat etc. etc.

Och då fick jag till kommentar: Men din jävla vanemänniska. Sen var det slut på den diskussionen.

Dagens pass blev måndagspass med kondition. Alltså 45 minuter cykel och tio minuter cross-trainer. Det var ett gott pass och svetten rann rikligt.

Är lite tråkigt jag missar boxpasset jag hade sett fram mot idag, men det får bli nästa vecka istället.

Passade på att väga mig idag för det är två veckor sedan sist och vågen stannade på 89,4Kg. Så en nergång med 6hg, känns mycket bra. Det firar vi med 6hg naturgodis... - Eller inte =). Men lite naturgodis blev det för jag ska jobba kväll.

Inga kommentarer: