27 februari 2007

Skadad eller träningsvärk

Det var frågan jag ställde mig när jag gick in i hallen idag. När jag sträckte armarna över huvudet för att få på mig tröjan så högg det till min högra axel. Men det gick bra! Nu känner jag nästan i ingenting i axlarna, mer än lite träningströtthet, så det är ingen fara!

Det var ett normalt fyspass idag, ingenting extraordinärt förutom att instruktören var sjuk så hon var inte med på uppvärmningen och förmodligen tappade bort tiden lite. För den var riktigt lång så mot slutet var det bara jag och två till som sprang runt hallen, de andra stod och hängde mot väggar och stolpar och drack vatten.

Gör övningarna riktigt strikt nu och känner hur jag även kan göra de svåraste. Nu är det bara en enda övning som jag inte fått till tekniken på så jag klarar ca: 30 av 45 sekunder. Och det är plankan, den är mitt hat nummer ett. Den kommer efter två magövningar, så man är rätt mör när man kommer dit. Men snart så, ska bara finna rätt läge på den.

Nu är det vila till torsdag!

Inga kommentarer: