23 april 2007

Blir svårt att toppa

Detta passet är nog ett av de bästa passen någonsin. Nittio minuter och högt tempo! Svetten lackade på alla och det var trötta deltagare som gick ut från salen. Själv sprudlade jag av energi hela passet och körde stenhårt. Varje övning var som den sista. Min kondition är mycket bättre redan av cyklingen, känner det redan. Väldigt skönt, väldigt roligt och otroligt härligt.

Den trötthet jag kände förra veckan är som bortblåst. Det är skönt att röra på sig nu vad man än gör. Må det vara fys, box, cykel eller vadsomhelst. Börjar närma mig att börja med löpningen snart känner jag. Det känns läskigt men väldigt lockande. Ska bli spännande att se hur det känns. Ska bara bli lite varmare först så man slipper springer runt i vinterkläder. Men somsagt, väldigt läskigt. För jag är säker på det kommer kännas som en ganska rejäl uppförsbacke när jag har sådant flyt på övrig träning.

Idag var det dock vägning och jag hade hoppats på lite bättre nyheter men jag ligger kvar på 89,3Kg. Det är störigt som bara fan, men det är säkert allt matfusk. Helvete, min matkaraktär är som bortblåst.

Men nu ska jag lägga mig, trött efter en dag på jobbet och ett hårt träningspass.

Rak, krok, block och sänka!

Inga kommentarer: