02 april 2007

Kalas, vänner och annat

Detta inlägg blir lite sent då jag helt glömde bort att skriva om mitt boxpass jag orkade upp till i lördags. Det var faktiskt bra att boxas lite på lördagförmiddagen för jag kom igång och fastnade inte i soffan hela dagen som jag brukar göra på lördagarna.

Passet var skojigt och omväxlande, instruktören är någon som normalt inte har boxpass. Så det kändes roligt och nytt. Några riktigt roliga kombinationer. Börjar få till tekniken på mina raka slag och krokar så jag har ganska rejält med kraft i mina slag nu. Det är en bit kvar innan mina upper cuts sitter där de ska, men det kommer nog med tiden.

Direkt efter passet så blev det fika på stan med flera vänner och bekanta som hade samlats i staden för min gode vän Marcus och hans 30årsfest.

Inga kommentarer: