05 april 2007

Foten är bra igen

Gick till träningen och kände hur foten mådde och kände litegrann när jag gick dit men sen under passet så var det hur lugnt somhelst. Kändes bra såklart!

Hade dock varit ute med cykeln i en timme innan jag skulle dra och träna. Vilket gjorde att mina höftböjare dog ganska fort under de övningarna men det var det värt. Är riktigt skoj att cykla. Ska ut imorgon och på lördagförmiddag också. Man får dock vara försiktig när man börjar cykla för jag öser på som en tok och sen kommer syreskulden som ett brev på posten så man blir helt slut.

Ingen gymträning nu förrens på tisdag så det blir nog cykel fredag, lördag och kanske på måndag.

Min riktigt svaga punkt nu är fortfarande armhävningar, det går inte att köra så mycket som de andra med just det. Och det stör mig. Men sakta men säkert så kommer det mer och mer (hoppas jag). Känns som det är lite utveckling där också, men vem vet.

Inga kommentarer: