21 april 2007

Hade tänkt vila hela helgen

Vaknar idag klockan 7 och det är klarblå himmel ute, lite vind och ganska kyligt. HUR hade man tänkt jag skulle sitta hemma och glo när det är så fint väder ute? Skulle inte tro det va? Så jag drog iväg på cykeln idag men tog en lite kortare tur på endast 45 minuter. Får väl räcka för idag, snart kanske någon vaknar så man kan gå ut på stan och fika eller något.

Det var en riktigt härlig tur på cykeln, inte så mycket folk ute i skogen och joggade så jag störde ingen. Höll dock på att köra på en dam som powerwalkade och lyssnade på musik och som tvärstannade precis framför mig helt utan anledning. Men det gick bra.

Skulle nog behöva lite tjockare byxor när jag cyklar, blir rejält kall om låren. Säkert skitfarligt!

Nu tänkte jag faktiskt unna mig ett bad.

Inga kommentarer: