08 maj 2006

En till bara en till

När jag gick in på gymmet och hela dagen så har jag tänkt på hur det har blivit rutin i maskinerna. Men idag så tänkte jag inte så mycket på vad som stod på lappen i antal reps utan körde tills jag var helt slut i musklerna. Vilket på lappen efter passet visade sig vara i snitt en rep mer på alla maskiner än jag gjort innan. Så med lite tur kommer jag ha en mördande träningsvärk imorgon och då vet jag att jag är back on track så att säga.

Vägningen ligger väldigt risigt till eftersom jag ska på ett expo på fredag med tillhörande kvällsaktiviteter. Men expot slutade klockan 16:30 och kvällsaktiviteterna börjar 19 så jag hoppas kunna klämma in passet inkl. vägning där. Jag har varit mycket mer noga med maten denna omgång och jag hoppas verkligen det betalar sig med helst en rejäl nergång.

Inga kommentarer: