13 maj 2006

Skärpte mig och det gav utdelning

En utdelning som jag inte ens vågats hoppas på i mina vildaste fantasier. Ställde mig på vågen och när jag tittade på displayen så fylldes jag av en helt obeskrivlig lycka. På två veckor hade jag gått ner fem kilo och vågen stannade på 99,4Kg. Nu är jag alltså under 100kg och det har jag inte varit sen min tid i gymnasiet eller tom. i högstadiet. Alltså när jag var 15-16år gammal. Känslan är helt obeskrivlig.

Nu när jag nått hit så får jag en sånn oerhört boost att fortsätta och tänka på vad jag äter och träna strikt och bara kämpa på. Än är jag inte framme men jag vet jag kan få positiva överaskningar också. Helt underbart.

Jag bestämde mig för att unna mig lite eller någon mat när jag nådde under 100kg och jag ska göra det, vet inte riktigt när dock. Men det kommer. En vedungsbakad pizza och en speciell hamburgertallrik blir det. Eller kanske bara pizzan, får se.

För er som kom in sent i programmet kan vi med glädje medela att vägningen blev en succé, 99,4Kg. Vilket medför en total viktnedgång hittills på 22Kg. Hurra för mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är mållös. Bra jobbat!

frojjn sa...

Hej, tack tack - Jag är otroligt stolt och nöjd. Det känns otroligt bra och helt overkligt när jag kollade på vågen och det stod 99,4Kg.

Minst femton år sedan sist.

Anonym sa...

Stort grattis till dig!