14 maj 2006

Huvudvärk

När jag pressar mig extra för de sista en eller två repetitionerna så känns det som mitt huvud ska explodera. Huvudvärken jag får är helt otroligt intensiv. Önskar jag visste vad det beror på. Detta skedde i fredags och idag på passet. Det gör att jag inte kan ta i så mycket som jag vill och inte fokusera på träningen. Väldigt irriterande.

Är det någon som har någon ide om vad det kan vara?

I övrigt så var det väldigt trevligt att skriva vikt 99kg på träningscykeln idag istället för 104. Underbar känsla det där.

Min nya jacka känns perfekt nu, den var aningens tight när jag köpte den men nu är den perfekt. När jag gick in på ett fik och hälsade på en vän så sa han att han inte kände igen mig först för jag är så liten. Det är bara trevliga saker som händer med min kropp.

Pauluns limpa är riktigt god, köpte den för första gången nu förra veckan. Gjorde toast på den idag, inte dum alls måste jag säga. Den finns att köpa på flera butiker här i Norrköping nu, smidigt värre. Eftersom jag inte är så bra på att baka.

Gör mitt bästa nu för att dessutom inte vända omkring på dygnet på helgerna för att då blir verkligen maten lidande. Men det var otroligt segt att gå upp 10 för att äta idag när jag inte kom i säng förrens halvfyra på morgonen. Men jag hoppas nästa helg blir lite lugnare.

Inga kommentarer: