28 maj 2006

Mors dag och födelsedagsmiddag

Hängde på låset på gymmet idag för att träna redan klockan 11 för att hinna med resten av sakerna idag.

Det är alltid lika trevligt med första träningen efter viktnedgång och man får skriva ny vikt på cykeln. Så denna dag var det 97 istället för 99, känns lika bra varje gång. Dock blir jag mer och mer säker på att avståndet man hinner på en viss tid är beroende på vikten. För idag på 97 så kom jag 21,84km utan att cykla speciellt mycket snabbare. Så allt eftersom min vikt sjunker så kommer jag nog längre helt enkelt.

Sen ikväll så åt jag onyttig utemat, jag försökte få ungsbakad potatis men det fanns inte. Så jag fick nöja mig med friterad klyftpotatis, men jag åt lite färre sånna. Sen lyxade jag till det med chockladmousse till efterätt. Den var god och mitt veckolånga sug efter socker och chocklad har äntligen stillat sig. Mycket bra timing måste jag säga.

Glöm inte ringa mamma!

Inga kommentarer: