04 maj 2006

Nu får jag skärpa mig

Min utveckling styrkemässigt har verkligen stannat av och jag tror bestämt jag vet varför. När jag väl sitter där i maskinen så lägger jag inte till den extra 5% så jag klarar en rep till. Så på måndag blir det fullt ös igen, här ska det fan inte slappas.

I övrigt så gick det fint idag, ökade på vikterna på ryggmaskinen kändes bra med lite pressande igen och värme för de fick jobba lite extra. Den nya mer koncenterade strechingen av vänster baksida lår har givit resultat väldigt fort. Mitt knä känns knappt längre.

Silveräven är den profil på gymmet jag beundrar mest. Det är en man i 55-60årsåldern. Oerhört stark och tränar väldigt fokuserat och utan slarv. Han tittar trött på ungtupparna som hejjar på varandra. Kroppen han tränar är gammal och väderbiten med när vikterna ska upp så ser det ut som det lättaste i världen. Silverräven ska inte förväxlas med maken med känsla för smärta.



Inga kommentarer: