03 september 2006

Det blev lördagsträning

Men sen så glömde jag bort att blogga när jag kom hem. Mest för det var snabba ryck, från direkt fika på stan till hem och vända för att sen gå på bio.

Lördagsträningar suger verkligen för man måste stressa dig. Eftersom mitt pass är ganska långt så måste jag vara där senast 13 för att inte vara klar precis 16 när de stänger. Men de ska nu idag börja med längre öppettider, hoppas det är ändrat på lördagar då.

I övrigt så gick träningen helt ok. Förutom en maskin där jag var tvungen att sänka vikterna med 10 lbs för jag kunde verkligen inte få upp dem. Väldigt lustigt när det händer, armarna kändes som spaghetti. Men det är sånt som händer ibland.

Min bror var även med under passet, det var han som ringde och ville gå och träna igår så jag hängde med.

Inga kommentarer: